جبهه سایبری صفر و یکی ها

/ افسر جنگ سایبری در / تعداد بازدید : 239

آرشیو خبری 4 - صفر و یکی ها - اخبار فضای مجازی

سردار سلامی:

۹ دی تجلی غیرت حقیقی ملت ایران است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ۹ دی ماه سال ۸۸، فتنه و اندیشه‌های متمایل به آن همه با هم از صفحه تاریخ سیاسی ایران محو و دیگر قابلیت احیا ندارند.

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار حسین سلامی در حاشیه سفر به کردستان طی گفتگویی در سنندج اظهار داشت: نهم دی ماه روز فروزان شدن شعله‌های بیداری و آگاهی ملت مسلمان ایران نسبت به واقعیت‌های نهفته در درون فتنه 88 بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران با ایمان، آگاهی و احساس و عواطف خود در 9 دی آمد تا از حقایق اسلام از عاشورا و از نهضت امام حسین (ع) در مورد کسانی که می‌خواستند به ارزش‌ها و مقدسات ملت مسلمان ایران توهین کنند، دفاع و این توطئه‌های شوم را دفن کند.

به گفته سلامی، 9 دی تجلی غیرت حقیقی ملت ایران است که بر پایه آگاهی و ایمان استوار بود و جوشید و تمام انسان‌های مومن و انقلابی را به خیابان‌ها کشاند و برای همیشه اندیشه‌های فتنه‌جویان را دفن کرد.

وی اضافه کرد: نهم دی ماه یعنی روز دفن تفکر فتنه‌انگیزان و روز ظهور مجدد تفکر انقلاب اسلامی در صفحه ذهن مردم بود.

سلامی تصریح کرد: اگر تلاش‌هایی از جانب آنها صورت بگیرد، تلاش‌های بی‌ثمری است و در 9 دی ماه فتنه و اندیشه‌های متمایل به آن همه با هم از صفحه تاریخ سیاسی کشور ایران محو شدند و دیگر قابلیت احیا ندارند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی در خصوص اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه گفت: وحدت حوزه و دانشگاه در پیروزی انقلاب اسلامی هم موثر بود، یعنی وقتی دانشگاه و حوزه به عنوان پیشگامان فکری جامعه اسلامی ایران در صفوف مقدم جنبش‌های مردمی و اسلامی علیه حکومت طاغوت قرار گرفتند، پیروزی حاصل شد.

به گفته جانشین فرمانده کل سپاه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم روابط بین حوزه و دانشگاه با حضور علمای عزیز در دانشگاه‌ها و حضور فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در حوزه‌های علمیه یک نسبت قابل‌قبولی از این وحدت را برقرار کرده است، بیان کرد: هرچند آنچه مهم است، وحدت در تفکر استراتژیک و وحدت در اندیشه انقلابی و وحدت در نگاه اعتقادی است که به فضل الهی این وحدت نظر، همدلی و ژرف‌نگری اعتقادی پیرامون موضوعات مهم جهان اسلام، انقلاب اسلامی و کشور ما در حوزه و دانشگاه وجود دارد.

سلامی خاطرنشان کرد: اگر حتی قرابت و نزدیکی جغرافیایی بین اماکن دانشگاه و حوزه وجود نداشته باشد، اما این وحدت و هم‌نظری و اعتقادات، جهان‌بینی و نگرش واحد به موضوعات مختلف موجب شده است که یک هم‌جهتی در این دو ظرفیت بزرگ فکری و ذهنی در کشور ما به وجود بیاید.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش‌هایی که دانشگاه‌ها و حوزه‌ها می‌کنند در آینده بتوانند بسیاری از مسائل اجتماعی، اقتصادی، فنی، دانشی و بینشی و فرهنگی را مدیریت و حل کنند.

انتهای پیام /
 
==========================
 
آرشیو خبری 4 - صفر و یکی ها - اخبار فضای مجازی
 
 
مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی "راه دانا" در گفتگو با بسیج:

رسانه‌ها به دور از نگاه جناحی فعالیت‌های بسیج را منعکس کنند

مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی راه دانا گفت: رسانه ها خارج از نگاه های سیاسی و حذبی خود، جایگاه بسیج را برای مردم به نمایش بگذارند و نشان دهند که فعالیت های این نیروی مردمی فراجناحی و تنها در راه انقلاب و ولایت است.

مقداد زکی زاده مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی راه دانا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بسیج به خوبی می داند که رسانه راهی برای ارتباط بهتر با اقشار مختلف مردم است و از همین رو بسیج با تغییراتی که در ساختار خود بوجود آورد، توانست جایگاه خوبی را در بین رسانه های جمهوری اسلامی ایران کسب کند.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش بسیج و رسانه موجب همبستگی بین رسانه ها و بسیج می شود، افزود: امیدوارم رسانه ها خارج از نگاه های سیاسی و حذبی خود، جایگاه بسیج را برای مردم به نمایش بگذارند و نشان دهند که فعالیت های این نیروی مردمی فراجناحی و تنها در راه انقلاب و ولایت است.

مدیر مسئول شبکه اطلاع رسانی راه دانا در ادامه تصریح کرد: طی برگزاری این همایش مدیران و فعالان رسانه ای نظرات و بحث های مختلفی را بیان می کنند که این موضوع برای انسجام و یکپارچگی رسانه ها نیز بسیار مؤثر است.

وی با اشاره به اهمیت انعکاس فعالیت های بسیج توسط رسانه ها تأکید کرد: برگزاری چنین همایش ها و نشست هایی اثرگذاری مثبتی دارد اما نباید تنها به این اکتفا کرد، بلکه باید نظرات و راهکارهایی که در کارگروه ها مطرح می شود را به میدان عمل برد و به اجرا درآورد.

زکی زاده در پایان با تأکید بر نظم و برنامه ریزی دقیق دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه، اظهار داشت: افراد جدیدی به این دوره از همایش دعوت شدند که این موضوع بیانگر گرایش مردمی و فراجناحی بسیج بود.

انتهای پیام /
 
==========================
 
آرشیو خبری 4 - صفر و یکی ها - اخبار فضای مجازی
 
سردار نقدی در پاسخ به خبرنگار بسیج:

امروز رسانه خط مقدم مقابله مستضعفین با مستکبران است

سردار نقدی در آستانه مراسم اختتامیه همایش بین المللی بسیج و رسانه به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: امروز رسانه خط مقدم مقابله مستضعفین با مستکبران است.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آستانه مراسم اختتامیه همایش بین المللی بسیج و رسانه که در مشهد مقدس در حال برگزاری است،‌ به خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: امروز رسانه خط مقدم مقابله مستضعفین با مستکبران است.

گفتنی است مراسم اختتامیه دوازدهمین همایش بین المللی بسیج و رسانه قرار است امروز با سخنرانی سردار نقدی، عزت‌الله ضرغامی، اسماعیل احمدی و خدادی مدیر عامل ایرنا برگزار می شود.

انتهای پیام /
 
 
منبع اخبار : بسیج نیوز



درباره ما


جنگــ امروز جنگــ صفر و یکی هاستــ !
  • ناحیه کاربری


    • عضو شوید


      نام کاربری
      رمز عبور

      :: فراموشی رمز عبور؟

      عضویت سریع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
  • عضویت در خبرنامه

    • براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود...



  • آمار بازدید

    • آمار مطالب

      :: کل مطالب : 47
      :: کل نظرات : 9

      آمار کاربران

      :: افراد آنلاین : 1
      :: تعداد اعضا : 25

      کاربران آنلاین


      آمار بازدید

      :: بازدید امروز : 59
      :: باردید دیروز : 24
      :: بازدید هفته : 59
      :: بازدید ماه : 332
      :: بازدید سال : 1066
      :: بازدید کلی : 44779
بچه های قلم پایگاه شهید آوینی کلیپ روشنگری حزب الله سایبری شاهین نا پیروان ولایت عمارنامه

:: کلیپ برتر

---------------------------------------

×
کلیپ برتر

:: حمایت از ما

جبهه سایبری صفر و یکی ها

-------------------------------------
جبهه سایبری صفر و یکی ها

×
حمایت از ما

:: تبلیغات

جبهه سایبری صفر و یکی ها

×
تبلیغات